Applikations-på-notesbog-workshop

I forgårs var jeg til (endnu) en workshop hos Karen Marie. Det var en af slagsen med applikation som tema. På notesbøger, så det var et overskueligt projekt, som kunne nås på de fire timer. Det var nemlig en fyraftensworkshop fra 16-20.

Som altid var det frygtelig hyggeligt. Jeg havde været sammen med en af de andre deltagere, og det var virkelig et dejligt gensyn. Og det må være noget særligt; at man sætter fem-seks kvinder sammen i et lille rum, smider en inspirerende, dygtig og glad instruktør i, et godt oplæg og slipper legen fri. Den kreative leg vel at mærke. Så går snakken, idéerne slippes løs og sparres på bedste måde af en oplagt instruktør. Man kan ikke lige mærke, at lige for lidt siden var vi fremmede for hinanden, men i den kreative leg og produktion er der ikke nogen, som tænker på det.

Det er ret sjovt, ret opløftende og ret vanedannende. Prøv det!

IMG_0479

IMG_0485

IMG_0482

Jeg skal af sted igen. For jeg skal også lære at brodere. Som i frihånd. For at få pimpet mine kedelige cardiganer op.

2 thoughts on “Applikations-på-notesbog-workshop

  1. Ja det var nogle dejlige timer vi der havde sammen, også super hyggeligt at se dig igen :0) tak for pæne ord og link!

    Og så lige en skøn weekend til dig, jeg skal jo brodere, så min bliver helt sikkert dejlig – KH Karen Marie

    • Det var bare hyggeligt at være i Rum 11 igen. 🙂 Regner bestemt med at du får en dejlig lørdag i selskab med et antal broderende kvinder. 😀
      Kh fra mig

Skriv en kommentar