Shop till you drop

Eller: Jeg synes egentlig selv, at det er lidt bekymrende, at jeg får handlet rigtig meget ind på garn- og stoffronten i øjeblikket, mens symaskinerne står stille. Hæklenålen er i gang, men der er vist bare lidt tid. Men nu er den kolde tid ved at slå sig ned på egnen, så mon ikke min produktivitet vil stige? Forhåbentlig.

I mellemtiden har jeg for lidt siden modtaget mit første køb her. Særdeles godt inspireret af hende her og især hendes tørklæde her. Ih hvor jeg glæder mig til at komme i gang med det. Lige om lidt….

P1050731-1

P1050733-1

Der skal vist lige arbejdes lidt på farverækkefølgen. For bestillingen røg af sted sådan lidt på slump; dén farve er pæn, dén er da super, og dén….og dén. Må se, hvad jeg kan få det til at blive.

5 thoughts on “Shop till you drop

  1. Årh, det ser lækkert ud! Elsker duften af garn – og når jeg mangler inspiration, så stikker jeg bare næsen i mit uldgarn – så får jeg lyst til at strikke nærmest omgående.

    Glæder mig til at se, hvad du får fremtryllet af det lækre garn.

  2. Sjovt…jeg har netop købt lignende garn, tror dog mit er lidt tyndere..pind nr 2!! Der er en rigtig fin garnforretning i Tisvildeleje…hun naturfarver selv sit garn og det er bittesmå nøgler…men mit tørklæde skal være i retning af Sophie Digaard…kender du dem??
    Er spænt på at se dit færdige resultat 🙂
    Knus Birgit

    • Det er jeg også. Altså spændt. 🙂 Det bliver nok et projekt, som tager lidt tid…
      Kender ikke Sophie Digaard. Men googler hende right away. 😉 Og heller ikke garnpusheren i Tisvilde. Næste gang jeg er oppe hos dig der, kan vi jo lige smutte forbi. 🙂
      Knus

      • Ja, det er der ingen tvivl at det tager masser af tid, man må bare tage det i små portioner…så er det ikke så slemt 😉
        God ide at tage hen sammen..hun er der vist ikke så tit, kun week-enden
        Knus

Skriv en kommentar