Dagens heldige asen… eller mig.

Jeg deltager sjældent i Give Aways rundt omkring i Blogland. Og alligevel. Nogen gange gør jeg så alligevel. Jeg har et par gange været med hos Stine Hoelgaard. Denne gang vandt jeg en af de nye strikkebøger, som hun er opskriftsyder til. Lucky me. Smiley med åben mund

Så i går ankom en pakke til mig. Som Yngstepigen ikke fik lov til at åbne. For den var til mig. M.I.G. Den fineste indpakning og personlig hilsen i bogen. Det gjorde mig glad. Lige sådan på en sen torsdag eftermiddag going-on-aften.

IMG_4410

IMG_4412

IMG_4413

Det er en herlig bog. Der er bare for mange af opskrifterne, som jeg bare bliver nødt til at strikke og hækle. Tid, tid, tid….er det ikke det?

4 thoughts on “Dagens heldige asen… eller mig.

  1. Uhhh, en dejlig gave. Jeg så faktisk godt Stines give away, men glemte at deltage. Jeg må vist selv til lommerne eller biblioteket i denne omgang. 🙂

  2. Jo, jeg ved godt, at det er dig. .-) Bogen er så lækker. Fik fat i den anden i Netto for et par uger siden til 75,-. Så kan efteråret og riv-ruske-vejret bare komme an…:-)

  3. Pingback: Opskriftsdebil? | Blablabla….

Skriv et svar

