Der er ikke noget, som ikke er så slet, at det ikke er godt for noget.

Når man nu tilbringer det meste af dagen på sofaen med tæppe, te og en boks lommetørklæder, kan tiden trods alt bruges. Og når den unge dame herhjemme havde bestilt et cover til sin iPhone, måtte mit overmodige projekt lige hvile godt 1½ time, mens jeg fik hæklet det her.

IMG_4376

IMG_4377

Tak til Jeannette endnu en gang for at dele opskrift. Selvom jeg har lavet lidt om på den. Jeg hækler vist ikke lige så stramt. Jeg har 18 m til at starte med, tæller ikke rækker, men måler efterhånden med iPhonen og har svært ved at samle masker op på den “forkerte” side af tredie række, når man skal til at hækle rundt. Men så hækler jeg lige to masker i en, så det ser lige ud. Og 1-2-3 bom bom… et stk. lyserødt cover.

Skriv et svar

