I dag er en dag, som selv gør opmærksom på sig selv…

For i dag er det 2 år siden, at min far døde. Pludseligt, med meget dramatik og helt uforståeligt. Jeg har skrevet lidt i den anledning og i anledning af mine tanker lige i dag ovre på mit andet sted i Blogland. Der er ingen grund til at gentage mig selv her, men Bastelnland er også mig, men indlægget skal jo ikke copy-pastes. Så hvis du vil læse mere, kan du klikkeklikke her.

Scan0009.tif

Når alting forandres på et øjeblikdel 1, del 2, del 3, del 4 og afslutningen.

Skriv et svar

