(Næsten) ferieklar

Der har været stille herinde længe. Der har ganske enkelt været for mange presserende gøremål og pligter, som har krævet min opmærksomhed. Jeg har ikke engang været på besøg i Blogland ved de faste stops.
Og der kommer heller ikke noget nyt denne gang. For min computer er ret så meget i u-du, og det kræver en større operation fra min side. Så grundet den omtalte travlhed får den saftsusme lov til at vente med at få kunstigt åndedræt og nyt liv, når jeg er tilbage fra ferie. Så kan den lære det!
Jeg er i gang med at finde lidt garn frem til turen sydpå. Det bliver til lidt hæklerier. Jeg har smidt lidt blandet garn, hæklepinde og inspiration i posen. Så må jeg få tanket garn på første stop i München.
Ha’ en god ferie.


– Posted using BlogPress from my iPhone

Skriv et svar

