Børn i bevægelse…

Ikke så snart den ene er i gymnasiet og godt på vej, den næste i rækken af sted på efterskole, så er det næste store ryk for yngstebarnet også sat i gang. Jeg ville egentlig gerne have, at de ryk blev spredt lidt mere ud af hinanden, så jeg kan hellige mig dem hver for sig.

Yngstebarnet, Anna, skal i næste uge starte i SFO som forløber og forberedelse til starten i 0. klasse til august. Derfor var vi inviteret til Kyllingefest på skolen i sidste uge. En virkelig udemærket og god måde at introducere både skolefritidsordning og skole og skift på.

Men mig? Jeg halser bagefter og synes, at det hele lige var i går. Og de alle tre var meget yngre. Ligesom mig selv.

IMG_2261

IMG_2263

One thought on “Børn i bevægelse…

Skriv et svar

