Denne gang bliver det piece of cake…

Sidste sommer havde jeg et par urolige øjeblikke. Og især en urolig nat. Ok right, mine tanker var da ofte lidt længere sydpå. Og jeg var en frygtelig servicerende mor, grænsende til at jeg næsten synes, at jeg selv var for meget.

I år bliver det anderledes. For jeg har været der. Og Den unge Mand på Matriklen klarede sig. Og han er klar til årets Roskilde Festival. Det er jeg fandme også. Mor var jo på Interrail i den alder, med sin kusine, begge to voldsomt lyshårede og blåøjede. I det græske øhav, i Italien og i Paris. Vi overlevede. Det gør han også. På Roskilde. Right?

Manner, jeg er ynkelig…

IMG_2255

2 thoughts on “Denne gang bliver det piece of cake…

  1. Det gør det. Det er mit rationelle jeg overhovedet ikke i tvivl om. Der er jo ca. 74.999 andre omkring ham, næsten hele tiden… Men mit indre kan gå helt galop, når jeg forestiller mig “ting”. Men jeg bliver bedre til det. Regner jeg med. 😉

Skriv et svar

