Mens jeg venter…

på sofaen, hvor jeg er sendt til tælling af ???-noget, som gør mig svimmel og skvattet, er jeg på rundtur i Blogland, hvor så mange skriver så medrivende og med så fintvalgte ord, så jeg tænker tanker.

Lige midt i vattæppet og téen. Og tv’et til Anna, som må underholde sig selv.

IMG_2187

Sygehistorier er kedelige, men fårk, hvor er det træls. Jeg vil have noget ud af min tid. Jeg har meget, som skal ordnes, laves, strikkes, sys, for slet ikke at tale om mit arbejde, hvor jeg selv vil være.

4 thoughts on “Mens jeg venter…

    • Tak! 🙂 Det er jo også dejligt lige at få en hilsen her i mit eget lille Blogværelse. Det hjælper også. I hvert fald på det dårlige humør. 😉

  1. Som jeg kender det. Blogland er et slaraffenland af skønne mennesker, spændende fortællinger og smukke billeder. Blogland gør mig rigere. Vi er heldige!

    God bedring. 🙂

Skriv et svar

