Afsløret

Overraskelsen, som jeg afslørede starten på i går, kan nu afsløres uden risiko for skuffelser; gaven er sikkert blevet givet, modtageren har ikke haft mulighed for at tjekke bloggen ud eller (laveste overligger) tænker overhovedet ikke på det. Smiley, der blinker Den unge Dame på matriklen pakkede fint ind, og forhåbentlig vækker den glæde; visuelt og praktiskt.

IMG_2166

IMG_2167

Jaaa, du har gættet rigtigt; endnu en organizer-makeup-pung-agtig-pung.  Jeg har ikke tal på, hvor mange jeg efterhånden har produceret. Men til gengæld har jeg nogenlunde styr på den glæde, som modtagerne har af dem. Og den er – heldigvis – stor. Så jeg bikser stadig et par stykker sammen i ny og næ.

PS. Men indholdet kan du ikke gætte…

Skriv et svar

