Lidt hemmeligt, men i hvert fald en overraskelse…

Den unge Dame på matriklen, som er hjemme på weekend, og jeg forbereder lige en lille opmærksomhed til en anden ung dames fødselsdag i morgen.

Alligevel kan jeg ikke dy mig; her er et lille glimt af opstarten…

IMG_2164

IMG_2165

Det kan godt være, at jeg så ikke lige fik lavet min lektie til syskole på tirsdag, men jeg synes, at det er så vigtigt at vise børnene, at “det” gør vi da lige. Just do it. Vi gør det for at være opmærksomme på personerne omkring os, vi gør det for at glæde dem, og vi gør det, fordi vi får glæde igen af at glæde andre. Ik’?

Skriv et svar

