Bizzi bizzi… eller hvordan tiden bare løber af sted.

Jeg er hverken faldet i en brønd eller har lukket bloggen. Jeg har bare haft travlt. Lidt for travlt, hvis du spørger mig, men det har man jo ikke rigtig kontrol over. Så efter vores sygeperiode her på matriklen, er det gået i fuld galop over prærien. Med brandslukningsudstyret under armen. Så der har ikke været den store krea-aktivitet.

Jeg har haft strikke-hækle-klub her, og i morgen barsler jeg og en kollega med en anden nørkle-aktivitet. Vi starter noget sy-skole-noget op. Dvs. jeg fik idéen og fik samlet lidt folk, min kollega underviser. Og så har der været lidt mere aktivitet herovre på min andet skrivested. So – stay tuned. I’ll be back…

IMG_1670

Skriv et svar

