Fastelavn er saftsusme mit navn igen

Hvor overraskende det end er, så er det sørme fastelavn lige om lidt. Jeg har syet en del kostumer; prinsesser og drager og især tigerdyr. Nu har hende den ikke så lille bestemt sig. Det hjælper jo gevaldigt på fantasien, når hun opsnapper et Alt om Håndarbejde. Nej, hun vil ikke være muffin (det ku’ jeg godt tænke mig at prøve at sy) ikke popcorn, ikke indianer (heller ikke Pocahontas) men prinsesse. Same same.

IMG_1482

IMG_1481

Men den bliver ikke lilla. Den bliver i guld. Den farve har jeg nemlig ikke prøvet før.

Skriv et svar

