Frost og kulde

Da jeg forleden dag skulle ud og købe ind, kom jeg forbi statuen af en lille pige, som sidder ventende på en bænk. Hun har siddet der i al den tid, jeg kan huske. Men jeg lægger ikke mærke til hende mere. Det gjorde jeg så forleden. En venlig person havde nemlig givet hende et varmende sjal på.

IMG_1442

IMG_1443

To dage senere var hendes sjal væk igen. Ærgerligt. Jeg synes, at den slags påfund og strikkerier i det offentlige rum er forfriskende og underholdende og får os lige til at stoppe op.

3 thoughts on “Frost og kulde

  1. Ja jeg må finde på noget. Jeg blev helt skuffet, da sjalet var væk. Det var nærmest et symbol på, at forstaden ikke var helt fortabt i ligusterhække og ikonkunst fra Imerco. 🙂

  2. Pingback: Street-strik | Basteln-land

Skriv et svar

