Three down, flere to go?

Så blev MIT halsrør endelig færdigt. Denne gang blev udgaven med 151 m stadig på rundpind 9, i Drops Andes og perlestrik, men hvor jeg så drejede rækken af masker, inden maskerne blev sluttet til en ring. Jeg gjorde lige netop dét, som man frygter sker, når man har et uoverskuelig antal masker på en rundpind.

Farven kan jeg ikke få frem på billederne. Ikke med det grå-snevejrs-dagslys, som langsomt siver ind af vores vinduer. Men farven er ca. mørk støvet, afdæmpet lilla.

DSC05123

DSC05126

Lige nu skal jeg holde en pause fra denne opskrift. Men der er jo lovet et par mere væk.

4 thoughts on “Three down, flere to go?

Skriv et svar

