Op på hesten igen…

Så er hverdagen startet op igen. For fuld fart. Heldigvis er det jo faktisk dejligt at komme tilbage på arbejdet og tilbage i den vante rytme. Vores forholdsvis nystartede strikke-hækle klub, som endnu ikke har fået noget egentligt navn, startede også op lige efter nytår. Det var en måned siden sidst, og der blev snakket og strikket og hæklet og sammenlignet og spurgt til nystartede strikketøjer og ditto hækler-.

Jeg er på det tredie nu. Halsrør. Og nu skal det være til mig. Der er løbet et par bestillinger ind på samme, men det her skal jeg have. Til at varme halsen i noget lækkert garn, når vejrguderne insisterer på at sende efterårsstorme og slagregn.

IMG_1074

5 thoughts on “Op på hesten igen…

    • Ca. 140-145 cm. Denne gang har jeg snoet det på rundpinden, inden jeg lukkede første pind. Det er jeg lidt spændt på. Den her udgave og opskrift er blevet strikket flittigt i min strikke-hækle klub. Der har ligget en hel del under juletræerne i år. 🙂

Skriv et svar

