Man kan da ikke få for mange juledekorationer…vel?

Vi tager som regel over til min søster for at lave juledekorationer og adventskrans. Det gjorde vi i hvert fald sidste år. Med stor succes. Således også i år.

Stilhed for stormen:  Vi er begyndt at hive alt frem; hyancinter, skåle, glaskugler, vinseltråd, ler…

IMG_0626

IMG_0628Vi har et større lager af alt muligt i et par store kasser, som slæbes med. Der er pudemos, som er hentet på et hemmeligt sted i St. Dyrehave, masser af grønt klip fra søsters veninde, som har en plantage. Og som vi prøver at overtale (det ved hun bare ikke endnu!) til at lave workshops med alt det der med blomster og dekorationer. Det er hun nemlig helt fantastisk til.

Inspirationen udeblev den første time for mit vedkommende. Mens Lillepigen bastlede løs. Det gik faktisk rigtig hurtigt for hende. Se her…

IMG_0634

Så tegnede hun lidt. Og så gik det løs igen… Nu var der ellers nok at tage fat på. På bordet altså. Men jeg må jo tilstå, at jeg skulle have lidt hjælp. Så tingene blev givet frem og tilbage over bordet. Jeg kom i gang. Måske for meget snakkeri? Men resultatet for en hyggelig eftermiddag blev ganske pænt.

IMG_0638

IMG_0639

Med lidt pimpen op med nye glasfigurer de Nettó. Og lidt gløgg. Og et par æbleskiver.

IMG_0637

Men jeg skal nok liiiige lave en eller to mere. Med lidt lys, glimmer og bling bling. Au naturel…

One thought on “Man kan da ikke få for mange juledekorationer…vel?

  1. Pingback: Er du en teknikspasser eller hva… | Bekendelser og forbandelser

Skriv et svar

