Strikke-hækle-klub

Har du nogensinde savnet at have nogen IRL at snakke masker, garn, pinde, opskrifter, problemer og inspiration med? Det har jeg. Og pudsigt nok var der flere på min arbejdsplads, som havde det på nøjagtig samme måde. Faktisk flere. Som i knap 20.

Så en kollega og jeg tænkte lidt efter en snak om strik, garn og især Fanø Strikkefestival. Der er nogen gange ikke så langt fra tanke til handling.

Så i går mødtes vi for første gang. I vores strikke-hækle-nørkle-klub. De, som ikke havde andet den aften. Med masser af garn, pinde, hæklenåle og halvfærdige projekter. En stor stak bøger til inspiration og proviant; kager, boller, hjemmepresset saft, kaffe og te. Intet manglede.

Hvor kan sådanne 13 kvinder lave larm….

IMG_0432

IMG_0428

IMG_0436

4 thoughts on “Strikke-hækle-klub

  1. Ih, hvor godt!!! Jeg går selv og overvejer at sparke en sysle-klub i gang i mit nabolag – efterhånden opdager man jo, at rigtig mange strikker, hækler eller sysler med andre ting. Jeg skal da vist bare se at komme i gang. 🙂

  2. Pingback: Stilhed på linjen | Bekendelser og forbandelser

  3. Pingback: Begræns venligst mængden af dårlig mor-oplevelser « Basteln-land

  4. Pingback: Nørkleaften « Basteln-land

Skriv et svar

