Man bli’r jo klogere…

F.eks. vidste jeg ikke, at der fandtes en strikkefestival. Ærligt. En rigtig festival, hvor der strikkes – og hækles – i to dage på livet løs i 79 workshops. På Fanø. Hvor jeg har holdt et par dejlige sommerferier i et dejligt hus tæt på stranden. Det var en helt anden verden. Ø-verden. Sådan ude hvor det godt kan blæse. Rigtigt.

Men Fanø har så hvert andet år sin helt egen festival, hvor en stor mængde kvinder – og måske et par mænd – bogstaveligt invaderer øen med strikkepinde og garn. Der er både indenlandske og udenlandske undervisere. Der er rigtig mange spændende workshops. Svært at vælge.

Måske skulle jeg have det i tankerne om 2 år, når festivalen afholdes igen?

5 thoughts on “Man bli’r jo klogere…

  1. Ja, overvej det – jeg var afsted for 2 år siden, og fik 2 nye gode strikkeveninder, som jeg nu tager i sommerhus med et par gange om året for at strikke og bare hygge. I år kunne jeg desværre ikke være med – var li’som optaget et andet sted 😉 – til stor ærgelse for både mine strikkeveninder og mig selv, men man kan jo ikke være 2 steder på samme tid, og jeg nød nu også mit andet forehavende.

Skriv et svar

