Nur kleine Übersprunghandlungen

For symaskinen og overlockeren kom på arbejde i dag. På sådan en dejlig sensommer-tidlig-efterårsdag, hvor solen skinnede, og det var lunt udenfor, så lunt så man kunne gå i korte ærmer, sad jeg inde. Med tv’et kørende med 9/11 udsendelser, en mand, som måtte bide i madrassen og en Lillepigen, som ikke er så lille mere, for hun bagte nemlig klatkager. Selv. Efter en kort introduktion. For når mor syr, så syr hun. Helt non-stop. Leistungsfähigkeit er mit navn. Smiley, der blinker 

Pludderbukserne blev færdige. Gamacherne mangler lige det sidste. Ren produktion af det, som den ikke så lille mere Lillepigen mangler.

Men ikke om hun ville tage kjolen af. Nixen.

PS. Der bliver hæklet blomster. Og har fundet ud af at hækle den flade. Det er en fordel, når de skal sættes på tasker, bukser, kjoler. Det går måske lidt over gevind, men det stopper også. På et tidspunkt.

DSC03560-1

DSC03561-1

DSC03562-1

DSC03565-1

DSC03566-1

3 thoughts on “Nur kleine Übersprunghandlungen

      • Pu ha…den tror jeg sörme jeg springer over…nu er jeg jo ogsä bevet 46, sääää synes det er ret sent….venter hellere pä nogle börnebörn ;-D
        Knus og kram

Skriv et svar

