Bedre end en 4-årig?

Næh det er jeg så nok ikke. Kan sgi ikke helt finde ud af, om jeg skal være skuffet over mig selv eller stolt over Lillepigen?

SONY DSC

SONY DSC

Men faktum er, at det ikke rigtig er til at se forskel på vores “scraps”. Som vi nu kalder collager. Med materialesammenstød, hvis det skal gå rigtig højt.

SONY DSC

Vi var nemlig på kreativ-holdet til lørdagens Forældredag på BU, hvor Storepigen jo slår sine folder, gerne, glad og med stor begejstring. Resten af familien var på friluftsliv og rendte rundt på området og legede i et par timer. Men vi var krea med en masse hunkønner i trimrummet. Og som altid når en masse kvinder er samlet på lidt sted, hvor der skal hentes ting på en buffet, bliver der gået til den. MON ikke. Jeg forbavses til stadighed. Og bliver helt rolig og langsom.

Men det blev til noget. Ret meget faktisk. Og jeg er også imponeret over så kreative utrolig mange mennesker er. Smid lidt tapet, lidt acrylfarve, glansbilleder, tyl, lim i forskellige afskygninger, farver, knapper, perler, tråd i metal, bånd, stof, papir, blade, og der kommer ufattelig meget ud af det.

SONY DSC

Skriv et svar

