Gensynsglæde

Jeg har i dag haft et par veninder fra min fortid i det sydtyske til frokost. Mon ikke det var glædeligt og hyggeligt? Når man både får talt bagud og fremad og lige nu og her. Og ikke synes, at det har været 13 år siden sidst. Men næsten lige den anden dag. Og VI ligner jo også os selv. Smiley, der blinker

Efter mange års fravær håber jeg, at de er kommet igen for at blive. I min sfære.

Desværre nåede jeg ikke at bage småkagerne til deres kaffe. Det nåede jeg så efterfølgende. Så det må de to kære have til gode.

DSC03377

DSC03378

DSC03376

2 thoughts on “Gensynsglæde

  1. De ser ellers lækre ud…vi er nok nødt til at komme igen til kaffe og småkager en anden gang 😉

    Superhyggeligt at mødes…det må vi gøre om !! Du kan jo også komme til det sydtyske og besøge os..knus

Skriv et svar

