Ting jeg ser frem til

er et nederdelekursus hos Karen Marie. Lige om lidt i slutningen af august. Det er meget lang tid siden, at jeg har været på noget sykursus-noget. Faktisk ikke siden jeg købte min overlocker. Og DET er mange år siden efterhånden.

Karen Marie har sendt en materialeliste med, i god tid, så man kan nå at få samlet alle materialer. Uhhh skal finde noget egnet stof. For tænk hvis det lige bliver den nederdel, som bliver gået til døde. For så skal det også være i noget fedt stof. Så jeg må vist hellere forbi den lokale stofpusher en af dagene…

Og ihhhhh hvor jeg glæder mig…….Smiley

Skriv et svar

