Gode råd ikke dyre?

er skal jeg snart i gang med pakkerishowet til sommerhusturen. Udover alt det trivielle skal jeg have noget håndarbejde-krea-noget med. Men vi kører i lillebilen, fordi storebilen er ved at bryde sammen for good, så at tage symaskiner med er ikke en option. Så hæklenåle og garn. Men nu er jeg jo ikke så trænet i at opfinde noget selv out of the blue… Men man kan vel komme langt med en stabel bomuldsgarn og en hæklenål. Måske så lige Politikens hæklebog? På pinde og nåle smider jeg også i tasken. Andre gode idéer?

Eftersom der ikke er netforbindelse derovre og kun en ringe mobildækning (jeg har så heller ikke nogen smartphone…) er jeg vi rimelig afskåret fra normal orienteringsgrad. Men der er garnforretninger i begge to nærmeste lidt større byer. Så abstinenser burde være muligt at undgå.

DSC02264

Så kan jeg måske også få investeret i et par af de her:

image

2 thoughts on “Gode råd ikke dyre?

  1. Hej du. skønt med sommerhus. Mine forældrer solgte deres for nogle år siden. Sur røv. Men vi har haft nogle fantastiske sommerferier der, og det sætter vi stor pris på. Frederikke og jeg tog en smut forbi panduro hobby den anden dag. Meget var sat 50% ned og der var nogle ok sjove ting. Bare en ide. Både for de store og små børn. knus

  2. Hej igen 🙂
    Var faktisk også lige forbi Panduro for at købe en hultang. Og der var da også lidt andet, som røg i kurven. 😉
    Øv for sommerhussalg.
    Knus og god ferie 🙂

Skriv et svar

