Hjertesjov?

Nu er det faktisk sådan, at jeg ikke er særlig kreativ. Altså på den opfindsomme måde. Du skal ikke smide et par glasperler, en rest stof og andet resteri foran mig og så forvente noget som helst. Overhovedet. Men på den tekniske side er jeg super. Jeg kan strikke og hækle og sy rigtig mange ting på efterligningens måde. Ok, jeg kan også godt finde ud af at vælge noget andet stof og farver end på modellen, men vi er tæt på min grænse og comfortzone så.

Men den anden dag måtte jeg prøve. Mette Kirkesjov havde i et stykke tid leget lidt med papir, karton, garn og en hæklepind. Sé hvad jeg mener? Dér er vi langt ud over min begrænsning, og derfor er jeg SÅ glad og lykkelig for alle de ægte kreative hoveder, som skriver og fotograferer og fortæller om deres idéer og kreationer, så jeg kan være lidt med.

Nå men Mette K viste her en DIY på det med papir, karton osv. Men Lillepigen ville have sit yndlingsstof og et hjerte. Jeg fik så lov til at vælge garnfarve. Og så var vi da også enige.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Ta-da! Et hjerte stoppet med bamsekapok.

Jeg ved så bare ikke helt, hvad vi skal bruge det til. Lillepigen mener en bamsepude. Manden på matriklen (som i visse situationer slet slet ikke forstår at udvise lidt pædagogisk fingerspitzgefühl) ytrede noget om tidlig produktion af julepynt. Pfuiiiii…

Men den var sjov at lave. Tror bare, at jeg går tilbage til Mettes udgave i papir og karton. Så kan man da bruge dem som kort og til og fra kort. Det har jeg tidligere haft stor succes med. Nemlig.

6 thoughts on “Hjertesjov?

    • Hej Mette 🙂
      Ja hjertet blev fint. Men bruges til? Det ligger sådan lidt rundt omkring. Bliver svinget lidt i snoren. Men det var sjovt at lave. 😉
      Kh Katrine

  1. Kan man ikke lade være med at fylde den med bamseinvolde og så skrive på den med tush? Så kan det vel stadig være et til-og-fra kort?

    • Tænkte et øjeblik på det. Men så kom den der bamsepude-ting indover. Men næste gang?
      Er du ellers ved at pakke? Hører at du og Helle popper propper uden mig? Ja ja jeg kan jo bare komme tilbage fra det sydfynske i tide…. 😉
      Knus 😉

Skriv et svar

