Skizofren?

Hvem? Mig? Øh. Måske. Spørger du, fordi jeg har to blogs? Jeg har bare to meget forskellige interesser, som jeg ikke kan finde ud af at administrere på en blog. Lige nu ihvertfald. Den ene fik sin spæde start som en træningsdagbog med automatisk datering og lækkert layout. Som så fik læsere. Meget overraskende. Faktisk. Og jeg opdagede, at man kunne få blogveninder. Fedest! Man kunne endda mødes med nogen af dem. Og glæde sig til at mødes med nogen af de andre.

Løb var det altoverskyggende tema. I lang tid. For det var en træningsdagbogsoptegnelseshukommelse. Så sneg der sig lidt andet ind. Så begyndte jeg at sy en del igen. Og ville gerne lave den samme registrering af mit arbejde på en blog; du ved – automatisk datering, fed layout. Men kunne i mit hoved ikke forene de to interesser på en blog. For det slog mig; det, som vi “talte” om på løbebloggen, var jo slet ikke det, som jeg ville skrive om på min krea-blog.

Så jeg startede bare en til. Og så er jeg røget i et dilemma; der er jo ting, jeg skriver om, som egentlig er mig i midten. Det poster jeg så begge steder. Forvirret? Nahhh, come on….

Løb (og lidt af alt det andet): hos mig her. Krea-livet (og lidt af alt det andet): : hos mig her. Og det her indlæg er så postet begge steder. Smiley Forvirret?

Er jeg selv forvirret? Ja tak ind imellem.  Og næh, jeg er vel bare lidt alsidig. Og med hang til en snert ocd, så jeg ikke kan rumme det hele på ét sted. Men det går på den lange bane.

Skriv et svar

